Subject: RE: Vastus selgitustaotlusele
From: "Alla Ratova" <[email-masked]>
To: "info.aki" <[email-masked]>
Date: Tue, 13 Feb 2024 12:14:05 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Ja olen tänulik selgituste eest !

Lugupidamisega/Best regards,

Alla Ratova

Pearaamatupidaja

Chief Accountant

MK Trade Baltic OÜ

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: [email-masked] [mailto:[email-masked]]
Sent: teisipäev, 13. veebruar 2024 09:30
To: MK Trade Baltic OÜ <[email-masked]>
Subject: Vastus selgitustaotlusele

Tere!

Teile on saadetud Andmekaitse Inspektsiooni dokumendihaldussüsteemi Delta 
kaudu dokument.

Pealkiri: Vastus selgitustaotlusele

Registreerimise kuupäev: 13.02.2024

Registreerimise number: 2.1.-5/24/160-3

Tundliku sisuga elektroonilised pöördumised on võimalik inspektsioonile 
edastada krüpteeritult kasutades ID- kaarti ja ID-tarkvara 
<https://installer.id.ee/?lang=est> . Kuidas dokumente krüpteerida, vaata 
siit <https://www.aki.ee/et/teenused-poordumisvormid/saada-kiri> .

Andmekaitse Inspektsioon

Tatari 39, 10134 Tallinn
Telefon: 627 4135
E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.aki.ee> www.aki.ee

ERAELU KAITSE JA RIIGI LÄBIPAISTVUSE EEST

Leia meid 
<https://www.facebook.com/pages/Andmekaitse-Inspektsioon/135347539863880> 
Facebookist